Noviny Pětka
Synced!
Žádost o souhlas s ukládáním volitelných informací

Pro základní fungování webu nepotřebujeme ukládat žádné informace (tzv. cookies apod.). Rádi bychom vás ale požádali o souhlas s uložením volitelných informací:

Anonymní unikátní ID

Díky němu příště poznáme, že se jedná o stejné zařízení, a budeme tak moci přesněji vyhodnotit návštěvnost. Identifikátor je zcela anonymní.

Aa

Aa

Aa

Aa

Aa

 

 

 

 

aA
Noviny Pětka 06/2018, Strana 17
Noviny Pětka 06/2018, Strana 18
ŠKOLSTVÍ
Vzáří tomu bude 125 let,
co byla uvedena do provozu
školní budova vdnešní
Kořenského ulici. Ta se tenkrát
ještě po našem přírodovědci
apedagogovi Josefu Kořenském
nejmenovala, vté době totiž
mezi svými cestami po světě na
Smíchově působil jako učitel.
Š
kolní budova sloužila za válek
také jako lazaret, ale svůj původní
účel vpodstatě plní nepřetržitě
až dodnes. Vněkterých obdobích se
počet žáků vbudově dostal až kšesti
stovkám, deset let po začátku milénia
to bylo ovšem jen něco přes stovku.
Jaká je škola dnes?
Základní škola Kořenského prošla za
posledních šest let bouřlivým rozvojem
arůstem. Nyní navštěvuje pracoviště
kolem 280 žáků atoto množství se jeví
jako hraniční pro reálnou únosnost pro-
středí. Žáci potřebují mít osobní prostor,
důležité je pro ně soukromí aspoň vpo-
době šatní skříňky. Stejně tak je důležité
zajistit pracovní prostor apodmínky pro
pedagogy. Vyhlížíme imožnost půdní
vestavby aúpravy současných sklepních
prostor kzajištění vyššího komfortu pro
vzdělávání. Rekonstrukce půdy by při-
nesla polytechnicko-výtvarnou učebnu,
školní kuchyňky, prostory krelaxaci,
jazykovou učebnu anový prostor pro
počítačovou učebnu, vsuterénu pak
klubovnu azázemí pro školský pora-
denský tým.
Inkluze není nekonečná
Pedagogický sbor se rozrůstá nejen
co do kvantity, ale také do kvality.
ZŠ AMŠ KOŘENSKÉHO
Moderní výuka vhistorické budově
Vymezili jsme společně účel našeho
působení aformulovali ho do společ-
né dlouhodobé vize školního spole-
čenství: Hledáme vkaždém to nejlepší
– asnažíme se každého rozvíjet tak,
aby on sám mohl pochopit sebe idru-
hé. Stavíme na pilířích komunikační
aosobnostně-sociální výchovy spolu
svyužitím technologií, spodporou en-
vironmentální výchovy. Velkou hod-
notou je pro nás zodpovědnost žáků
za vlastní vzdělávání – tato hodnota se
rodí ze svobody apartnerství, zučení
vbezpečném apříjemném prostředí,
kde se dá spolehnout na spravedlivý
přístup. Své hodnoty světším či men-
ším úspěchem sdílíme srodiči žáků
adáváme jim příležitosti ksetkávání
se na mnoha školních akcích.
Nejsme exkluzivní škola, jsme
škola inkluzivní, atakovou jsme byli
idávno před rokem 2016. Snažíme se
postarat ovšechny zájemce, přednost
dáváme dle zákona těm znaší spádo
oblasti, těší nás stále vzrůstající zájem
nespádových žáků – ne vždy však
zkapacitních důvodů dokážeme vyho-
vět. Uvědomujeme si ale, že inkluze
není nekonečná aže myšlenka ex-
trémní inkluze je bláhová. Některým
dětem zkrátka vnašich podmínkách
dát tu nejlepší péči neumíme, aproto
pomáháme rodičům najít to nejlepší
pro jejich dítě někde jinde.
Naším pedagogickým přesvěd-
čením je to, že každý žák může být
vněčem dobrý – amy mu můžeme
pomoci takovou oblast najít. Prožitek
poznávání je pro nás důležitější než
výkon, rozvoj osobnosti člověka je pro
nás více než hodnotící tabulka.
Nezbytnou azásadní roli ve
výchovně-vzdělávacím procesu hraje
preventivní práce. Po boku výchovné
poradkyně ametodičky prevence
působí školní psycholožka, nemluvě
oúzké spolupráci sorganizacemi
působícími vpreventivní oblasti
spodporou dotačních programů či
bez ní.
Prestižní zaměstnavatel
Aco říká ředitelka školy, když se
ohlíží za svou prací? Mám-li zhodnotit
svou práci, přiznávám spokorou, že
jako jednotlivec mnohokrát hledám
azjišťuji, že chybuji. Co se však týče
celkového díla, mé svědomí vtom, že
pracuji naplno adělám vše co nejlépe,
je pokojné. Vedu své zaměstnance
ktomu, aby výsledkem naší práce byli
slušní, pozitivní, sebevědomí azá-
roveň zodpovědní mladí lidé. Velmi
ráda bych se přiblížila stavu, kdy ZŠ
aMŠ Kořenského bude nejen vyhle-
dávanou školou, ale také oblíbeným
aprestižním zaměstnavatelem.
Libuše Daňhelková, ředitelka školy
Pedagogický
sbor se
rozrůstá
nejen co
do kvantity,
ale také do
kvality.
Škola nezapomíná ani na podporu kreativních dovedností dětí
Během školního
roku nechyběl ani
turnaj v mezinárodní
dámě
18
Pětka ČERVEN /2018
Noviny Pětka 06/2018, Strana 19

Obsah

Noviny Pětka 06/2018, Strana 1
Noviny Pětka 06/2018, Strana 2
Noviny Pětka 06/2018, Strana 3
Noviny Pětka 06/2018, Strana 4
Noviny Pětka 06/2018, Strana 5
Noviny Pětka 06/2018, Strana 6
Noviny Pětka 06/2018, Strana 7
Noviny Pětka 06/2018, Strana 8
Noviny Pětka 06/2018, Strana 9
Noviny Pětka 06/2018, Strana 10
Noviny Pětka 06/2018, Strana 11
Noviny Pětka 06/2018, Strana 12
Noviny Pětka 06/2018, Strana 13
Noviny Pětka 06/2018, Strana 14
Noviny Pětka 06/2018, Strana 15
Noviny Pětka 06/2018, Strana 16
Noviny Pětka 06/2018, Strana 17
Noviny Pětka 06/2018, Strana 18
Noviny Pětka 06/2018, Strana 19
Noviny Pětka 06/2018, Strana 20
Noviny Pětka 06/2018, Strana 21
Noviny Pětka 06/2018, Strana 22
Noviny Pětka 06/2018, Strana 23
Noviny Pětka 06/2018, Strana 24
Noviny Pětka 06/2018, Strana 25
Noviny Pětka 06/2018, Strana 26
Noviny Pětka 06/2018, Strana 27
Noviny Pětka 06/2018, Strana 28
Noviny Pětka 06/2018, Strana 29
Noviny Pětka 06/2018, Strana 30
Noviny Pětka 06/2018, Strana 31
Noviny Pětka 06/2018, Strana 32
Noviny Pětka 06/2018, Strana 33
Noviny Pětka 06/2018, Strana 34
Noviny Pětka 06/2018, Strana 35
Noviny Pětka 06/2018, Strana 36
Noviny Pětka 06/2018, Strana 1

Strana 1

Noviny Pětka 06/2018, Strana 2

Strana 2

Noviny Pětka 06/2018, Strana 3

Strana 3

Noviny Pětka 06/2018, Strana 4

Strana 4

Noviny Pětka 06/2018, Strana 5

Strana 5

Noviny Pětka 06/2018, Strana 6

Strana 6

Noviny Pětka 06/2018, Strana 7

Strana 7

Noviny Pětka 06/2018, Strana 8

Strana 8

Noviny Pětka 06/2018, Strana 9

Strana 9

Noviny Pětka 06/2018, Strana 10

Strana 10

Noviny Pětka 06/2018, Strana 11

Strana 11

Noviny Pětka 06/2018, Strana 12

Strana 12

Noviny Pětka 06/2018, Strana 13

Strana 13

Noviny Pětka 06/2018, Strana 14

Strana 14

Noviny Pětka 06/2018, Strana 15

Strana 15

Noviny Pětka 06/2018, Strana 16

Strana 16

Noviny Pětka 06/2018, Strana 17

Strana 17

Noviny Pětka 06/2018, Strana 18

Strana 18

Noviny Pětka 06/2018, Strana 19

Strana 19

Noviny Pětka 06/2018, Strana 20

Strana 20

Noviny Pětka 06/2018, Strana 21

Strana 21

Noviny Pětka 06/2018, Strana 22

Strana 22

Noviny Pětka 06/2018, Strana 23

Strana 23

Noviny Pětka 06/2018, Strana 24

Strana 24

Noviny Pětka 06/2018, Strana 25

Strana 25

Noviny Pětka 06/2018, Strana 26

Strana 26

Noviny Pětka 06/2018, Strana 27

Strana 27

Noviny Pětka 06/2018, Strana 28

Strana 28

Noviny Pětka 06/2018, Strana 29

Strana 29

Noviny Pětka 06/2018, Strana 30

Strana 30

Noviny Pětka 06/2018, Strana 31

Strana 31

Noviny Pětka 06/2018, Strana 32

Strana 32

Noviny Pětka 06/2018, Strana 33

Strana 33

Noviny Pětka 06/2018, Strana 34

Strana 34

Noviny Pětka 06/2018, Strana 35

Strana 35

Noviny Pětka 06/2018, Strana 36

Strana 36

18

Rendering Strana 19 (14503): (0/1) (51 ms)

Rendering Strana 18 (14502): (0/1) (57 ms)

Rendering Strana 17 (14501): (0/1) (56 ms)

No sync content to local

Sending statistics … done (853 ms)

Rendering Strana 21 (14505): (0/1) (852 ms)

Rendering Strana 20 (14504): (0/1) (853 ms)

Rendering Strana 19 (14503): (1/1) (0 ms)

Rendering Strana 18 (14502): (1/1) (0 ms)

Rendering Strana 17 (14501): (1/1) (0 ms)

Rendering Strana 16 (14500): (0/1) (872 ms)

No sync content to local

Viewport set: width=device-width, user-scalable=0; scale = 1

No sync content to local

Screen: pdfPage

--==[ RUN ]==--

Noviny Pětka: theme set to 8895

Device info: input=mouse, webkitPrefix=no, screen=1264x0(1)

Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)

 r28/appLogo-34.png

 r28/pubLogoa-42.png

 i639/vth21675-1.jpg

 i639/vth21676-1.jpg

 i639/vth21677-1.jpg

 i639/vth21678-1.jpg

 i639/bg14502.svg

 i639/bg14503.svg[p3]

 i639/vth21679-1.jpg (3x)

 i639/vth21680-1.jpg (3x)

 i639/vth21660-1.jpg (2x)

 i639/vth21661-1.jpg (2x)

 i639/vth21662-1.jpg (2x)

 i639/vth21663-1.jpg (2x)

 i639/vth21664-1.jpg (2x)

 i639/vth21665-1.jpg[p1]

 i639/vth21666-1.jpg[p1]

 i639/vth21667-1.jpg[p1]

 i639/vth21668-1.jpg[p1]

 i639/vth21669-1.jpg[p1]

 i639/vth21670-1.jpg[p1]

 i639/vth21671-1.jpg[p1]

 i639/vth21672-1.jpg[p1]

 i639/vth21673-1.jpg[p1]

 i639/vth21674-1.jpg[p1]

 i639/vth21681-1.jpg[p1]

 i639/vth21682-1.jpg[p1]

 i639/vth21683-1.jpg[p1]

 i639/vth21684-1.jpg[p1]

 i639/vth21685-1.jpg[p1]

 i639/vth21686-1.jpg[p1]

 i639/vth21687-1.jpg[p1]

 i639/vth21688-1.jpg[p1]

 i639/vth21689-1.jpg[p1]

 i639/vth21690-1.jpg[p1]

 i639/vth21691-1.jpg[p1]

 i639/vth21692-1.jpg[p1]

 i639/vth21693-1.jpg[p1]

 i639/vth21694-1.jpg[p1]

 i639/vth21695-1.jpg[p1]