Mateřská škola

Nad Palatou 613

Praha 5 – Smíchov

web: www.msnadpalatou.cz

e-mail: info@msnadpalatou.cz

tel.: 257 216 865

pochvalu, pohlazení, podporujeme aktivní

přístup dítěte k řešení problému, schopnost

samostatného řešení, seberealizace, ale i empatie. Snažíme se rozvíjet vzájemnou toleranci,

respektování přání druhých, pomoc, vzájemnou

spolupráci. Třída se řídí pravidly vytvořenými za

aktivní účasti dětí.

„Máme se rádi, jsme kamarádi“

ZŠ POD ŽVAHOVEM

Bezpečné a přijímající klima školy umožňuje

dětem rozvoj sebejistoty a sebedůvěry, rozmanité aktivity je podněcují k učení a objevování

nových dovedností. Škola se nachází ve vilové

zástavbě v klidném prostředí mimo dopravní

ruch. Školní vzdělávací program zahrnuje rozšířenou nabídku bezplatné logopedické průpravy,

jógy pro děti, angličtiny od druhého ročníku,

pěvecký „Sboreček“ – vedeno našimi pedagogy.

Dlouhodobě kvalitně připravujeme děti na vstup

do základní školy, využíváme moderní výukové

technologie (interaktivní tabule, nově také tablety) a podporujeme zdravý životní styl. Školka

má odloučené pracoviště MŠ Pod Lipkami.

MŠ U KRTEČKA

Mateřská škola U Krtečka

Kudrnova 235

150 00 Praha 5 – Motol

web: www.msukrtecka.benjamin.cz

e-mail: msukrtecka@centrum.cz

tel.: 257 221 565

Základní škola

Pod Žvahovem 463/21 B

150 00 Praha 5 – Hlubočepy

web: www.zspodzvahovem.cz

e-mail: horkel@zskorenskeho.cz

tel.: 731 504 657

Jsme menší komunitní základní škola v prostředí

starých Hlubočep. Areál naší školy je obklopen

přírodou – z jedné strany rokle a les, z druhé

strany skály a v pěším dosahu Prokopské údolí

se všemi jeho možnostmi. Naše škola byla

znovuotevřena v roce 2015 a její budova a areál

prošly zásadními rekonstrukcemi, ve kterých

ovšem budeme dále pokračovat. Pro školní

rok 2019/2020 budeme mít otevřený kompletní

1. stupeň s tím, že postupně „dorosteme“ do

devítiletky. Vzhledem ke kapacitě budovy ale

nikdy nebudeme mít více než dvě třídy v ročníku a zachováme škole její rodinný, komunitní

charakter.

Naše škola se orientuje na osobnostní individuální rozvoj dítěte a jeho schopností. Všechny

děti mají stejná práva, možnosti, povinnosti.

Při hodnocení využíváme především pozitiva,

PÁŤÁK 33