Mateřská škola
Nad Palatou 613
Praha 5 – Smíchov
web: www.msnadpalatou.cz
e-mail: info@msnadpalatou.cz
tel.: 257 216 865
pochvalu, pohlazení, podporujeme aktivní
přístup dítěte k řešení problému, schopnost
samostatného řešení, seberealizace, ale i empatie. Snažíme se rozvíjet vzájemnou toleranci,
respektování přání druhých, pomoc, vzájemnou
spolupráci. Třída se řídí pravidly vytvořenými za
aktivní účasti dětí.
„Máme se rádi, jsme kamarádi“
ZŠ POD ŽVAHOVEM
Bezpečné a přijímající klima školy umožňuje
dětem rozvoj sebejistoty a sebedůvěry, rozmanité aktivity je podněcují k učení a objevování
nových dovedností. Škola se nachází ve vilové
zástavbě v klidném prostředí mimo dopravní
ruch. Školní vzdělávací program zahrnuje rozšířenou nabídku bezplatné logopedické průpravy,
jógy pro děti, angličtiny od druhého ročníku,
pěvecký „Sboreček“ – vedeno našimi pedagogy.
Dlouhodobě kvalitně připravujeme děti na vstup
do základní školy, využíváme moderní výukové
technologie (interaktivní tabule, nově také tablety) a podporujeme zdravý životní styl. Školka
má odloučené pracoviště MŠ Pod Lipkami.
MŠ U KRTEČKA
Mateřská škola U Krtečka
Kudrnova 235
150 00 Praha 5 – Motol
web: www.msukrtecka.benjamin.cz
e-mail: msukrtecka@centrum.cz
tel.: 257 221 565
Základní škola
Pod Žvahovem 463/21 B
150 00 Praha 5 – Hlubočepy
web: www.zspodzvahovem.cz
e-mail: horkel@zskorenskeho.cz
tel.: 731 504 657
Jsme menší komunitní základní škola v prostředí
starých Hlubočep. Areál naší školy je obklopen
přírodou – z jedné strany rokle a les, z druhé
strany skály a v pěším dosahu Prokopské údolí
se všemi jeho možnostmi. Naše škola byla
znovuotevřena v roce 2015 a její budova a areál
prošly zásadními rekonstrukcemi, ve kterých
ovšem budeme dále pokračovat. Pro školní
rok 2019/2020 budeme mít otevřený kompletní
1. stupeň s tím, že postupně „dorosteme“ do
devítiletky. Vzhledem ke kapacitě budovy ale
nikdy nebudeme mít více než dvě třídy v ročníku a zachováme škole její rodinný, komunitní
charakter.
Naše škola se orientuje na osobnostní individuální rozvoj dítěte a jeho schopností. Všechny
děti mají stejná práva, možnosti, povinnosti.
Při hodnocení využíváme především pozitiva,
PÁŤÁK 33